dec 6, 2021
Módszerek a vásárlási szorongás csökkentésére
A vásárlás egyszerűsége, a termékek szélessége és az e-kereskedelem által kínált információk mélysége lehetővé tette számára, hogy folyamatosan növekvő részesedést szerezzen a teljes kereskedelmi piacon. A vásárlók azonban számos aggodalommal szembesülnek, amelyek néha vonzóbbá teszik a hagyományos kereskedelmet.
A digitális kirakatok korlátozzák a termék megtekintését, az elektronikus kemény eladások stresszessé teszik a vásárlást, és az üzlet képviselőjével való személyes interakció hiánya megszünteti a nyugalmat.
A leggyakoribb szorongás, amellyel a potenciális ügyfelek szembesülnek, az, hogy megbízható-e az a vállalkozás, amelytől rendelni szeretnének, vagy egyszerűen elveszi a pénzüket és eltűnik. Az olyan nagy cégek, mint az Amazon által kínált ismertség és fogyasztói garanciák miatt kockázatosabbnak tűnhet egy kisebb vállalkozástól vásárolni, amelyről sokkal kevesebbet tudnak – különösen a drágább termékek esetében. Van azonban néhány lépés, amellyel megnyugtathatja az ügyfeleket, hogy márkája megbízható, és jó élményt fog nyújtani.
A részletes Rólunk oldal az alapítók életrajzával, a cég történetével és az üzleti filozófiával emlékezteti a látogatókat, hogy nem pusztán automatizált folyamatról van szó. Vannak valódi emberek, akiknek egy szenvedélyes álmuk késztette őket arra, hogy létrehozzák vállalkozásukat, és akik tudnak segíteni nekik, ha termékük nem felel meg a vásárlói elvárásaiknak.
A fogyasztók túlnyomórészt jobban bíznak a szóbeszédben, mint maguk a vállalkozások állításaiban. Ez teszi a felhasználók által generált tartalmakat, például az ajánlásokat és az értékeléseket webhelye leghatékonyabb történetmesélő eszközévé. Ha lehetséges, építsen be értékeléseket harmadik felek véleményező webhelyeiről, valamint olyan külső csatornákról, mint az eBay és az Amazon.
Minél több információt tud megadni az Ön által értékesített termékről, annál világosabb képet kaphat a potenciális vásárlók termékéről. Győződjön meg róla, hogy részletesen felsorolja a méreteket, az anyagokat, a tartósságot, a színeket és minden mást, amit az ügyfélnek figyelembe kell vennie, amikor személyesen vizsgálja meg a terméket.
More Details