dec 13, 2022

Hogyan hozz létre Google Shopping kampányt?

Amennyiben szeretnénk növelni forgalmunkat online vagy offline üzleteinkben, érdemes internetes segítséghez fordulnunk. A Google Shopping kifejezetten a kereskedelemre teszi a hangsúlyt, ebben segít a hirdetőnek. Hirdetés-kampánya sokban különbözik a hagyományos hirdetésektől, ám éppen emiatt sikeres a maga területén. A reklám központjában a termék és a termék információi állnak, így hamar meg tudja találni a vásárló, amit keres.

A Google Shopping segítségével rendkívül egyszerűen hozhatunk létre kampányokat. Legelőször be kell jelentkeznünk a Google Ads fiókunkba, majd az ‘Kampányok’ menüpontban el is kezdhetjük létrehozni a kampányt. Ki kell választani a kampány célját, majd azt, hogy milyen típusú legyen az (teljesítménymaximalizáló vagy hagyományos Google Shopping). Ezután a Merchant Centerben el is kezdhetjük feltölteni a termék adatait, majd állítsuk be a hirdetésre vonatkozó paramétereket (kampány neve, költségkeret, készlet adatok, stb.). A mentés után máris a finisben van a hirdető.

A sikeres kampány érdekében érdemes utána nézni, hogy milyen piaci igények vannak, illetve mik azok a termékattribútumok, amiket keresnek a potenciális ügyfelek. Webshop marketing szempontjából ajánlani szokták, hogy a kampányokat előzze meg egy piackutatás, sőt, amennyiben elindítunk egy hirdetést, kövessük a visszajelzéseket, szánjunk időt rá, hogy elolvassuk a statisztikát is. A Google Shoppingnak a technikája ebben is segítségünkre lehet, hiszen folyamatosan ellenőrizhetjük a hirdetések elérését és az általunk beállított célok eredményességét.

More Details