Javíttassam, vagy vegyek újat?

Mindenki ismeri az iPhone-t, az Apple telefonját, melyet egyfajta sznobizmus is körülleng, ám minimalista stílusa és technológiai bravúrja révén méltán küzdötte fel magát a telefonforgalmazók második helyére. Viszont eltérő véleményeket olvashatunk, hallhatunk arról, hogy az átlagfelhasználók mennyire elégedettek a telefonnal.

A problémák általában abból adódnak, hogy egyesen szerint az iPhone készülékek nagyon könnyen elhasználódnak, törnek, romlanak stb. Ilyenkor 3 opció van: ne vegyél iPhone-t, és akkor nem kell aggódnod azon, hogy ez beigazolódik, vegyél őj telefont ha úgy érzed, hogy elhasználódott az 1-2 éves iPhone-od, vagy vidd el szervizbe. Lehet hogy ez szájbarágós, de higgyétek el, nagyon kevesen viszik szervizbe az iPhone-jukat. Miért? Vajon igazak azok az állítások, hogy az iPhone szerviz költségei megfizethetetlenek, sőt, értelmetlenek is, mivel a telefon ha egyszer valamilyen oknál fogva elromlott, akkor javíthatatlan?

Pedig ez nem igaz. A hiedelmekkel ellentétben nem kerül vagyonokba a javíttatás. Sőt, egy iPhone szerviz a legtöbb meghibásodást akár helyben, közel egy óra alatt orvosolni tudja. Az akkumlátor cseréje példéul 10 perc alatt megvan, a nagyobb időt igénylő javítási munkák pedig, mint például a töltésvezérlő, érintésvezérlő cseréje pedig 3-5 nap alatt elvégezhető.

Egy jó hozzászólás jó lenne