Google Ads – mire jó?

A világ leggyakrabban használt keresőjének a hirdetési platformját Google Ads (régen Google Adwords) néven ismerik. A vállalkozások jelentős része már valamilyen módon kapcsolatba került a Google Ads hirdetésekkel. Vannak, akik a hirdetések megjelenítését (Adsense) engedélyezték a weboldalukon, de a nagyobb rész a Google Ads hirdetésekből igyekezett új vásárlókra, ügyfelekre szert tenni. A Google Ads keresési hirdetései ugyanis remek eszköz lehet a kezünkben arra, hogy azonnali ügyfeleket szerezzünk. Ezek a hirdetések ugyanis a Google találati listáján jelennek meg az általunk beállított kulcsszavakra, így a potenciális ügyfelek pont akkor látják a hirdetésünket, amikor a legnagyobb szükségük van rá és legvalószínűbb, hogy vásárlóinkká, ügyfelünkké lehetnek. A Google Ads azonban nem merül ki ennyiben. Világszerte sok százezer komoly weboldal helyezte ki a Google hirdetési kódját az oldalára, lehetővé téve ezzel azt, hogy egy platformon keresztül akár több százezer weboldalon is el tudjuk helyezni a képes, banneres hirdetésünket. Ezt a részét a Google Adsnek Display hálózatnak nevezik. A Google Ads Display hirdetések segítségével költséghatékony brandépítő kampányt futtathatunk az interneten. Azoknak is van jó hír, akik a reklámvideókban lévő potenciált szeretnék kiaknázni. A szintén Google tulajdonban lévő YouTube ugyanis egy olyan lehetőséget biztosít reklámvideók elhelyezésére, amelyet a legnagyobb tv csatornák se tudnak. Mind nézettségben, mind ár-érték arányban sokkal jobban járunk egy YouTube hirdetéssel, mint bármely más videóhirdetéssel.

Egy jó hozzászólás jó lenne

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük