A szingapúri székhelyű Crypto.com kriptovaluta alkalmazás bejelentette, hogy hivatalos szponzora lesz a 2022-es labdarúgó-világbajnokságnak, amelyet a tervek szerint novemberben kezdenek Katarban.

A vállalati szponzori megállapodás értelmében a Crypto.com márkajelzése kiemelt helyet foglal el a verseny helyszínein, és több mint 10 millió ügyfelének lehetőséget biztosít a mérkőzéseken való részvételre és az áruk megnyerésére.

Egyetlen sport sem hozza össze a világot úgy, mint a futball, és egyetlen sportesemény sem hozza össze a világot úgy, ahogyan a FIFA-világbajnokság teszi. Csak néhány márkának van kiváltsága, hogy hivatalos szponzor legyen ezen az eseményen, és a vállalat megragadta a lehetőséget, hogy az első márkaként képviseljék a kriptoipart ezen a történelmi, egy hónapos eseményen.

Az elmúlt évben a Crypto.com jelentősen növelte befektetéseit nagy horderejű szponzori szerződésekbe és sporthirdetésekbe. Novemberben a tőzsde megvásárolta a Los Angeles-i Staples Center elnevezési jogait a következő két évtizedre.

Az év elején a Crypto.com közzétette egy jelentést, amely az eszközosztály globális elterjedését méri. Megállapította, hogy a kriptoval rendelkezők száma tavaly közel 300 millióra nőtt, és azt jelezte elő, hogy ez a szám 2022 végére meghaladja az 1 milliárdot.  Ezenkívül a Crypto.com blokklánc ökoszisztémája, a Cronos exponenciális növekedést mutatott az elmúlt hat hónapban az Egyesült Államokból származó adatok szerint.

A vállalat szponzorálása az idei világbajnokságon a labdarúgás globális vonzereje miatt a nemzetközi közönség számára is nagyobb hozzáférést biztosít kínálatához. A FIFA auditja feltárta, hogy a 2018-as, Oroszországban rendezett világbajnokságot több mint 3,5 milliárd ember nézte, a Franciaország–Horvátország döntőjét pedig világszerte összesen 1,2 milliárd néző figyelte.